11-Б

Дистанційне навчання 
на період карантину

Завдання на тиждень з 27.04 по 01.05
Thema: Beste Sehenswürdigkeiten
Aufgaben:
1) с.133 записати слова в словник з перекладом і вивчити.
2) Впр.2 с.133-134 Розглянь малюнки. Як називаються ці визначні пам'ятки? Знайти відповідні назви у рамці.
3) Впр.4 с. 134-135 Які це визначні пам'ятки?  Прочитай тексти і відгадай. Знайди відповідні малюнки у впр.2.

Thema: Eine Reise nach Deutschland
Aufgaben:
1) c. 136 записати слова в словник і вивчити.
2) Впр.1а с.136 Які німецькі міста тут заховані? Утвори назву міста і запиши в зошит.
3) Впр.1б с. 136 Де знаходяться ці міста з впр.1а, які ти утворив? Знайди ці міста на карті Німеччини.
4) Впр. 2 с.136 Розіграти діалоги, використовуючи підрядні означальні речення. Слова в рамці вам допоможуть.
5) Впр.3 с.136-137 Із яких німецьких міст прибула молодь? Прочитай і відгадай.
Відповіді пришли мені на перевірку у Viber 0661727844

Завдання на 24.04
Thema: Schöne Hauptstädte
Aufgaben:
1) c. 130 записати слова в словник з перекладом і вивчити.
2) Впр.1 с.130 утворити іменники від дієслів. Записати в зошит. Перевірте себе з відповідями на ст. 168 (St. 55, Üb.1)
3) Впр.2 с.130 як називаються ці визначні пам'ятки? У яких столицях вони знаходяться? Запиши, використовуючи слова з рамки.
4) Впр.4 с. 131-132 тут перемішались три тексти про три столиці. Віднови. 
5) Впр. 6 с.132 доповни речення інформацією з текстів.

Відповіді пришли мені на перевірку у Viber 0661727844

Завдання на тиждень з 13.04 по 17.04
Thema: Die Lage und das Klima Deutschlands
Aufgaben:
1) ст.124 записати слова в словник з перекладом і вивчити
2) Впр.2 ст.124 Що ти знаєш про ландшафти Німеччини? Запиши, які ти знаєш річки та гори Німеччини.
LESEVERSTEHEN
3) Впр.3 ст.124-125 Прочитайте та доповніть текст про Німеччину, використовуючи слова з рамки.
4) Впр.4 ст.125 Що означають ці цифри в тексті? Знайди відповідь і запиши в робочому зошиті.
5) Впр.5 ст.125 Пронумеруй малюнки в правильному порядку. Знайди відповідні речення в тексті та запиши в робочий зошит.
6) Виконати тести "Die Lage und das Klima Deutschlands" за посиланням 
https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=178683 (тести проходити один раз) Вказуйте обов'язково своє прізвище та ім'я. Тести необхідно виконати до 19.04 22:00!
7) Домашнє завдання: підготувати вікторину на 12 питань про географічне положення, річки та гори до однієї з німецькомовних країн (Österreich_ Liechtenstein_ Luxemburg_ Schweiz) на вибір. Розмісти за посиланням 
https://ru.padlet.com/tetyanazhernova/w212qj74njbk 
Вказуйте прізвище та ім'я.

Montag, der dreißigste März
Thema: Hier spricht man Deutsch
Aufgaben:
1) cт.121 записати слова в словник з перекладом
2) впр.1 ст.121 утворити складні слова і записати в робочий зошит
3) впр.3 ст.121-122 прочитати. На вибір написати в робочому зошиті про одну з країн і вивчити.
5) впр.5 ст.123 читати, перекладати. Під текстом прокоментувати цифри. 
6) Домашнє завдання: впр.6 ст.123 підготувати презентацію про німецькомовну країну (на вибір) за планом, який є в підручнику і розмістити за посиланням  
https://ru.padlet.com/tetyanazhernova/w212qj74njbk 
Вказуйте прізвище та ім'я.

Dienstag, der vierundzwanzigste März
Thema: Der Weg zum Beruf
Aufgaben:
1) S. 114 записати слова в словник, вивчити.
2) Üb.2 S. 114 mündlich, nach dem Muster.
3)Üb. 4 S. 115 lies und übersetze den Text. Finde das passende Bild in Üb. 3 S.114.
4) Üb.5 S. 115 antworte auf die Fragen. Mach diese Übung schritlich ins Heft.
5)Домашнє завдання: впр.6 ст.123 підготувати презентацію про  німецькомовну країну (на вибір) за планом, який є в підручнику і розмістіть за посиланням
 https://ru.padlet.com/tetyanazhernova/w212qj74njbk 
Вказуйте прізвище та ім'я.

Montag, der dreiundzwanzigste März
Thema: Berufswünsche
Aufgaben:
1)Lies das Interview.                 
Interviewer/in: Guten Tag, meine Damen und Herren! Was glauben Sie, nach welchen Kriterien wählt sich die heutige Jugend Berufe? Worauf gibt sie am meisten Acht? Wir haben eine kleine Umfrage zum Thema «Berufswahl» unter Schülerinnen und Schülern durchgeführt und jetzt wissen wir die Antworten auf diese Fragen. Heute berichtet uns Tina über ihre zukünftigen Pläne. Was möchtest du in der Zukunft werden, Tina?
Tina: Ich möchte Modedesignerin werden.
Interviewer/in: Seit wann interessierst du dich für Mode?
Tina: Seit meiner Kindheit interessiere ich mich dafür.
Interviewer/in: Welche Fähigkeiten muss eine Modedesignerin haben?
Tina: Eine Modedesignerin muss gut zeichnen und nähen sowie mit speziellen Computerprogrammen arbeiten können.
Interviewer/in: Kannst du gut zeichnen?
Tina: Ja, das kann ich schon gut.
Interviewer/in: Wie muss eine Modedesignerin sein?
Tina: Kreativ und offen für neue Tendenzen.
Interviewer/in: Wo erlernt man den Beruf der Modedesignerin?
Tina: In einer staatlichen Modedesignschule.
Interviewer/in: Wie lange dauert die Ausbildung?
Tina: Zwei bis drei Jahre.
Interviewer/in: Weißt du, wie viel Modedesigner verdienen?
Tina: Als Anfänger 1800 bis 2500 Euro.
Interviewer/in: Vielen Dank für das Interview, Tina! Es war sehr interessant, deine Meinung zu hören. Und schon morgen haben wir ein Gespräch mit Klaus. Bis bald!
2) Після прочитання інтерв'ю виконайте тестове завдання 
3) Записати слова в словник з перекладом і вивчити ст.112
4) Впр.6 ст.113 утворити речення за зразком. Виконати письмово в зошиті.
5) Schreibe über deinen Traumberuf 15-20 Sätze.
6) Розмісти свій твір на Padlet дошці за посиланням 
 https://ru.padlet.com/tetyanazhernova/w212qj74njbk 
Вказуйте прізвище та ім'я.

Немає коментарів:

Дописати коментар